»… in vendar, kaj si, / si brezsmerje in vsemu smer, / nevidno Središče vseh središč? / Kot val morja je moj nemir.«
»lepota Kazantzakisovega pristopa prav v tem, da se mora Jezus soočiti z vsem, kar trpimo sami, z vsemi dvomi, strahovi in jezo.«
»Vedno sem imel občutek, da so se pojavile določene zgodbe, ki sem jih moral zapisati, ki se jim nisem mogel izogniti, saj so se na neki temačen način ves čas vrtele okoli mene in postajale vse bolj pomembne.«
»In zdaj ste se kanili naslajati si večer s čitanjem.«
»Ko sem bil otrok, sem na kaminu še videl … no, ja, saj razumete, doprsni kip, Den Dolfa, če veste, o kom govorim … -Doprsni kip … Hitlerja? Tukaj, v tej hiši? Ampak kakšni ljudje so potem bili?«
»… in vendar, kaj si, / si brezsmerje in vsemu smer, / nevidno Središče vseh središč? / Kot val morja je moj nemir.«
»lepota Kazantzakisovega pristopa prav v tem, da se mora Jezus soočiti z vsem, kar trpimo sami, z vsemi dvomi, strahovi in jezo.«
»Vedno sem imel občutek, da so se pojavile določene zgodbe, ki sem jih moral zapisati, ki se jim nisem mogel izogniti, saj so se na neki temačen način ves čas vrtele okoli mene in postajale vse bolj pomembne.«
»In zdaj ste se kanili naslajati si večer s čitanjem.«
»Ko sem bil otrok, sem na kaminu še videl … no, ja, saj razumete, doprsni kip, Den Dolfa, če veste, o kom govorim … -Doprsni kip … Hitlerja? Tukaj, v tej hiši? Ampak kakšni ljudje so potem bili?«